Πώς γίνεται το μάθημα;
Το μάθημα γίνεται σε μικρές ομάδες σπουδαστών που έχουν περίπου το ίδιο επίπεδο γνώσης και έχουν παρόμοιους στόχους.
Γίνονται ιδιαίτερα μαθήματα;
Λέγοντας ιδιαίτερα μαθήματα εννοούμε τα μαθήματα που γίνονται ατομικά, one-to-one. Εφόσον ο ενδιαφερόμενος έχει δύσκολες εργασιακές συνθήκες δηλαδή δουλεύει με βάρδιες ή δεν έχει ωράριο τότε τα ατομικά μαθήματα αποτελούν τη μοναδική λύση. Σε τέτοια περίπτωση ο σχεδιασμός της διδακτικής ύλης βασίζεται σε πλάνο συγκεκριμένου αριθμού διδακτικών μαθημάτων και ο εκπαιδευόμενος θα έχει ειδική και προνομιούχα μεταχείριση.
Ποια διδακτική μέθοδος ακολουθείται;
Φυσικά η σύγχρονη επικοινωνιακή βιωματική προσέγγιση μάθησης επιτρέπει στον διδάσκοντα να αντιληφθεί τον τρόπο που ευνοεί το μαθητή να μάθει καλύτερα την ξένη γλώσσα και να προσαρμόσει κατάλληλα τη διδακτική του προσέγγιση.
Ενθαρρύνεται ο μαθητής να μιλάει στα Αγγλικά;
Ακριβώς αυτή είναι η μέγιστη προτεραιότητα του διδάσκοντος. Από το πρώτο κιόλας μάθημα ο προφορικός λόγος οδηγεί σε διάλογο στα Αγγλικά και η γραμματική να δοκιμάζεται στην πράξη και να εμπεδώνεται βιωματικά.
Η γραμματική διδάσκεται μέσα από κανόνες;
Όχι. Η γραμματική της Αγγλικής γλώσσας είναι αρκετά πιο εύκολη όταν διδάσκεται μέσα από παραδείγματα και ο μαθητής την μαθαίνει σαν αναπόσπαστο μέρος του λόγου όταν προσπαθεί να μιλήσει ή να γράψει ολοκληρωμένες προτάσεις με σαφή νοήματα.
Πόσο εύκολα μαθαίνει Αγγλικά ένας ενήλικας;
Η διαδικασία μάθησης μιας ξένης γλώσσας είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία κατά την οποία ο διδάσκων πρέπει προσεκτικά να καθοδηγεί και να ενεργοποιεί τις δυνατότητες μάθησης του κάθε ενήλικα. Η εξειδικευμένη εκπαίδευση του διδάσκοντος προσφέρει διδασκαλία στα μέτρα του σπουδαστή.
Είναι οι καθηγητές κατάλληλα εκπαιδευμένοι;
Οι καθηγητές εκπαιδεύονται διαρκώς με σεμινάρια και εργαστήρια γλώσσας καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Επίσης ελέγχονται και αξιολογούνται από τους διευθυντές σπουδών αλλά και από ειδικούς εξωτερικούς αξιολογητές βάσει διεθνών κριτηρίων. Επίσης οι μαθητές απαντούν σε σχετικές ερωτήσεις ειδικού ερωτηματολογίου που διερευνά την ποιότητα του διδακτικού αποτελέσματος.
Μπορεί ένας ενήλικας μαθητής με μαθησιακές δυσκολίες να μάθει Αγγλικά;
Φυσικά και μπορεί εφόσον αυτό γίνει αμέσως γνωστό. Επιπλέον οι καθηγητές έχουν παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια και το διδακτικό υλικό σε μερικές περιπτώσεις διαφέρει και δίνεται έμφαση στον προφορικό λόγο και λίγο ή καθόλου στον γραπτό.
Πόσο γρήγορα μπορεί να συμμετέχει σε εξετάσεις πιστοποίησης της ξένης γλώσσας;
Εφόσον ο μαθητής διαρκώς αξιολογείται γραπτώς και προφορικώς μπορεί να λάβει μέρος, όταν είναι έτοιμος (σε 2-4 μήνες), στις εξετάσεις γλωσσομάθειας όπως αυτές πιστοποιούνται από το Πλαίσιο Αναφοράς και Αξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (CEFR).